اینو حتما بخون
اینو حتما بخون

 دوستان عزیزم یه تغییراتی تو داستان پیش اومده که باید بگم.اول از همه این که موکامیا پیش تسوکینامی ها زندگی نمیکردن و وقتی یویی عمارتشونو به آتیش کشید اونا به هیچ کس نگفتن.ساکاماکیا خودشون فهمیدن که یویی عمارتشونو به آتیش کشیده.دوم این که تسوکینامی ها یویی رو نبردن پیش کارل هاینز.تسوکینامی ها سعی داشتن تا یویی رو از بین ببرن چون یکی از بهترین گرگینه هاشونو کشته بود.سوم این که هیچ کس جز ساکاماکیا و موکامیا و تسوکینامی ها اسم اصلی کارل هاینز رو نمیدونه.همه اونو به اسم توگو ساکاماکی میشناسن.همینا بود در ضمن بنر داستانمون داره عوض میشه و داریم کم کم به فصل دوم داستان نزدیک میشیم.به احتمال کم ممکنه وب جا به جا بشه البته گفتم احتمال کم.توی فصل دوم شخصیت های زیادی وارد میشن از انیمه های دیگه.شخصیت های شیطانی.که خودم عاشق یکیشون شدم.اسماشون هم تغییر دادم.خب همینا ببخشید سرتونو درد اوردم.خب برید خوش بگذرونید. 



نظرات شما عزیزان:

فلورا کالن
ساعت22:10---23 مرداد 1395
عزیزم اگه میشه منو به عنوان یکی از شخصیت های داستانت قبول کن من یه ساحره هستم دوست بچگی های روشنا اینم بیوگرافیم : اسم : فلورا کالن سن : ۱۷ قد : ۱۶۷ وزن: ۴۷ تاریخ تولد: ۲۵ آوریل جنسیت: زن نژاد: ساحره رنگ چشم : بنفش رنگ مو : مشکی وابستگی ها : الینا ( خواهر ) مادلین دارک (مادر) مرلین کالن (پدر) سرگرمی : نقاشی کشیدن از گرگ و گرگینه ها، گشتن توی اینترنت و پیدا کردن برند های جدید آواز خواندن اخلاق : دختر خوب و بامزه ای است بهترین دوست بچگی های روشنا است از نیکلاوس خوشش میاد از گرگ و گرگینه ها خوشش میاد خودش هم یه گرگ داره که از بچگی بزرگش کرده اسمش هم هست (سلینا) پدر و مادرش اونو میفرستن پیش ابی تا راه و روش یک ساحره را به او یاد بدهد آبی هم اونو میفرسته پیش بانی) لقب: فلآور یه گردنبند داره که بهش قدرت میده ) تموم شد اینم از بیوگرافی لطفا اگه میشه قبول کن
پاسخ:به داستان خوش اومدی


آکیزا ساما
ساعت21:43---20 مرداد 1395
اگه میتونی منو ب عنوان یکی از شخصیتای داستانت کن ب اسم...آکازاوا....یو آکازاوا ..... کاترین سان من خوناشام اصیل زادم و میتونم هرچقدر پسرا ازت خون خوردن من تلافی کنم بیوگرافیمم اینجوریه:
اسم:آکازاوا یو سن: 17_16. تولد:11august (فردا) نژاد:خوناشام اصیل زاده. وضعیت:زنده. اخلاق:دوشخصیته غذای موردعلاقه:میگو. خون. سالاد ماکارونی. ساندویچ برشته. جنسیت:مونث
وابستگیا: میساکی فیلینت(مادر) اینویا آکازاوا(پدر) روونا آکازاوا(خواهر) ایاتو ساکاماکی(غذاش یعنی عاشق خون آیاتوعه/: آخر وابستگیه اصن) اگر میشود کاترین سالواتور(دوست صمیمی) کموری یویی(دشمن خونی)
بیوگرافی:آکازاوا یو سان عاشق پرنده هاس. همیشه هم یویی کموری رو حمایت میکرده ولی بعدا ک نقششو فهمیده باهاش دشمن خونین شده نقاشیش حرف نداره و عاشق نقاشیه چپ دسته خانوادش اونو پیش کارل هاینز یاتوگو ساکاماکی فرستادن تا رفتارای خوناشام شدنو یاد بگیره و کارل اونو میفرسته پیش پسراش تا ب عنوان ی خوناشام اموزشش بدن
رنگ چشم:قهوه ای تیرهههه. رنگ مو:مشکی و تا شونه سلاح:ی چاقوی دو طرفه ک ی الماس قرمز وسطشو فشار بدی از توش خزندگان و دوزیستان و پرندگانی در میان عکسمم باید نقاشی کنم بفرستم فقط عکس فرستادنو بلد نیستم
پاسخ:به داستانم خوش اومدی.تو دو یا سه قسمت بعدی حتما میای


روشنا
ساعت15:15---20 مرداد 1395
سلوم آجی ممنون از راهنماییت راستی آپم
پاسخ:قابلتو نداشت


محدثه
ساعت12:58---14 مرداد 1395
عالی بود همه ی قسمت هاش لطفا قسمت های بعدی رو زود بزار من که العا خیلی طرفدار عاشقان شیطانی شدم عالی ممنون از اینکه همچین داستان قشنگی گزاشاید
پاسخ:ممنون عزیزم نظرات کامل بشه حتما


نانامی
ساعت19:41---13 مرداد 1395
سلام میگم لایتو رو کسی انتخاب کرده؟
پاسخ:بله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 مرداد 1395 ] [ 12:45 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts